lauantai, 4 heinäkuun, 2020
Etusivu Yleisimmin kysyttyä

Yleisimmin kysyttyä

Käyttäjätiliin liittyvät kysymykset

Mikä on käyttäjätunnukseni?

Kun olet tilannut jäsenyyden tai muun käyttäjätunnusta edellyttävän palvelumme, sinun tulee olla aina kirjautuneena sisään, jotta pääset suljettuihin sisältöihin käsiksi.

Käyttäjätunnuksenasi toimii oma sähköpostiosoitteesi, jolla olet tilauksen tehnyt.

Miten vaihdan salasanani?

Kirjaudu sisään -linkin alta löydät salasanamuistuttimen, jonka kautta voit vaihtaa unohtuneen salasanasi. Saat salasanan sähköpostiisi. Muista tarkistaa myös roskapostikansio, jos viesti on vahingossa joutunut sinne.

Kirjaudu sisään -linkin löydät tietokoneen selaimella aivan oikeasta ylänurkasta. Ja mobiililaitteella sisältövalikon alta (vasen ylänurkka kolme viivaa allekkain).

Kun olet saanut väliaikaisen salasanan tilattua ja kirjauduttua sillä sisään, muista käydä jäsenalueelta vaihtamassa salasana mieleiseksesi (päävalikosta “Jäsenalue” ja sen alta profiilitietosi).

Mikäli salasanan vaihto ei onnistu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme asettaa sinulle väliaikaisen salasanan.

Yritin vaihtaa salasanaani, mutta vaihtolinkki ei toimi?

Salasananvaihtolinkeissä on tällä hetkellä tiedossa olevia ongelmia iOS-laitteilla eli iPhonella ja iPadilla. Mikäli käytössäsi on jokin toisen käyttöjärjestelmän laite, kokeile tilata salasana jollakin toisella laitteella.

Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme salasanan vaihtamista varten.

Verkkokauppaan liittyvät kysymykset

Kuinka nopeasti saan tuotteet perille?

Varastossa olevat tuotteet lähetetään tilauspäivänä tai sitä seuraavana arkipäivänä. Käytämme toimituksiin pääosin Matkahuollon Lähellä-pakettia, joka toimitetaan normaalisti 1-2 pv sisällä.

Miten tuotteet minulle toimitetaan?

Käytämme toimituksiin pääosin Matkahuollon Lähellä-pakettia, joka toimitetaan normaalisti 1-2 pv sisällä. Tämä koskee pakettimuotoisia lähetyksiä.

Mikäli tuote mahtuu kirjekuoreen ja voidaan toimittaa suoraan postilaatikkoon, se lähetetään Postin kirjeenä PLUS-merkillä, joka vie kirjeen perille 1-2 arkipäivässä.

Miten seuraan lähetystä?

Kun tilauksesi on käsitelty ja on valmiina lähtemään, saat sähköpostiisi erillisen Tilauksesi on valmis -viestin. Tämä viesti sisältää samalla Matkahuollon seurantakoodin, jonka kautta voit seurata pakettisi saapumista perille. Seurantakoodi koskee vain pakettilähetyksiä, ei kirjeitä.

Miten voin palauttaa tuotteen?

Sinulla on toimitettuihin tuotteisiin 14 pv ilmainen palautusoikeus. Saat paketin mukana erilliset palautusohjeet. Noudatathan niitä huolellisesti. Mikäli palautusohjeet ovat päässeet hukkumaan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin toimitamme sinulle tarvittavat asiakaspalautustunnukset.

Mitä maksutapoja on käytettävissäni?

Oletusvaihtoehtona kassalla on Klarnan maksutavat (lasku, erämaksu, kortit ja verkkopankit). Klarnan maksutavoilla voit maksaa ostoksesi vasta myöhemmin tai pilkkoa ostoksesi sinulle sopiviin osiin.

Saat enemmän verkkopankkivaihtoehtoja sekä MobilePayn saataville, kun klikkaat kassalla nappia ”Valitse toinen maksutapa”. Tällöin maksusi siirtyy Paytrailin kautta.

PRO-jäsenyyteen liittyvät kysymykset

Mitä kaikkea PRO-jäsenyyteen kuuluu?

Parhaiten löydät jäseneduista ja -sisällöistä tietoa Liity jäseneksi -infosivulta.

Jäsenyyden kautta käytössäsi on Suomen monipuolisin koiraharrastajan tietopankki, jonka avulla kehityt koiraharrastajana. Yhteensä katsottavia jäsensisältöjä löytyy jo 100 h edestä. Saat viikoittain uusia sisältöjä katsottavaksesi, sillä järjestämme jäsenille noin kahdesti kuussa nettiluennon, kerran kuussa Q&A-kyselytunnin sekä julkaisemme säännöllisesti teemaviikkojen videosisältöjä.

Jäsenillä on käytössään myös mm. oma treenikalenteri sekä erilaiset jäsenedut. 

Onko jäsenyyksiä erilaisia?

Kaikissa PRO-jäsenyyksissä on sama sisältö – vain jäsenjakson pituus vaihtelee. Voit tilata joko 3 kk, 6 kk tai 12 kk jäsenyyden. Mitä pidemmän jäsenjakson tilaat, sitä edullisempi kuukausihinnasta muodostuu.

Miten liityn jäseneksi?

Kun harkitset jäsenyyttä, kannattaa ensin käydä tutustumassa Liity jäseneksi -infosivuun. Sivulta löydät tarkemmat tiedot jäsenyydestä ja sen hyödyistä.

Jäsenyyden pääset tilaamaan verkkokauppamme Jäsenyydet-osastosta. Voit valita haluamasi jäsenjakson: 3 kk, 6 kk tai 12 kk.

Mikäli haluat ensin tutustua jäsensisältöihin, voit tilata ensin ilmaisen tutustumispaketin.

Jäsenyys on aina määräaikainen tilaus, joka astuu voimaan heti. Uusit jäsenyytesi vain, mikäli olet tyytyväinen siihen

Mistä tiedän, onko jäsenyyteni vielä voimassa?

Pääset katsomaan jäsenjaksosi päättymispäivän omalta profiilisivultasi Jäsenalueen alta.

Mikäli jäsenyytesi on jo päättynyt, kirjautuessasi käyttäjätunnuksillasi sisään et pääse enää jäsenalueelle. Tällöin tiedät, että jäsenyytesi on jo päättynyt.

Kun vanha jäsenkautesi on pian päättymässä, saat automaattisen muistutuksen sähköpostiisi, että jäsenyys tulee uusia, mikäli haluat jatkaa sitä.

Miten jatkan jäsenyyttä tai päätän jäsenyyden?

Jäsenyys on aina määräaikainen tilaus, joka astuu voimaan heti. Uusit jäsenyytesi vain, mikäli olet tyytyväinen siihen.

Kun vanha jäsenkautesi on pian päättymässä, saat automaattisen muistutuksen sähköpostiisi, että jäsenyys tulee uusia, mikäli haluat jatkaa sitä.

Mikäli et uusi jäsenyyttä, jäsenyys päättyy sen viimeisenä voimassaolopäivänä.

Nettivalmennuksiin liittyvät kysymykset

Miten ilmoittaudun valmennukseen?

Nettivalmennuksiimme pääset osallistumaan tilaamalla joko koirakko- tai kuuntelupaikan verkkokauppamme kautta.

Miten ja milloin pääsen kurssisivulle?

Kun tilaat valmennuspaikan verkkokaupan kautta, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, että ilmoittautumisesi on onnistunut.

Valmennuskurssin ostosivulla on kerrottu, koska kurssi alkaa. Saat noin muutamaa päivää ennen kurssin alkua sähköpostiisi erillisen info-kirjeen kurssin koordinaattorilta, jossa kerrotaan tarkemmat ohjeet.

Mikäli ostat koirakkopaikan täydellä hinnalla (eli ei-jäsenhinnalla) valmennukseen sisältyvä PRO-jäsenyys alkaa samalla kuin kurssikin alkaa.

Keneltä voin kysyä tarkemmin, sopiiko valmennus juuri meille?

Nettivalmennusten yhteyshenkilö on Heidi Hendrell. Voit lähettää kysymyksesi suoraan hänelle sähköpostitse heidi@sporttirakki.fi – saat vastauksen hyvinkin nopeasti.

Miten ja milloin valmennus maksetaan?

Nettivalmennukset tilataan verkkokauppamme kautta.

Verkkokaupassamme voit maksaa kätevästi Klarna Checkout -maksutapojen kautta. Käytössäsi ovat pankki- ja luottokorttimaksut tai voit käyttää Klarnan laskua tai erämaksua ja pilkkoa ostoksesi sinulle sopiviin osiin. Koko kurssimaksua ei siis tarvitse maksaa kerralla.

Koska kurssipaikkoja on rajoitettu määrä, huomaathan, että kurssipaikkojen tilaukset ovat sitovia ja nettivalmennuksissa on peruutusoikeus ainoastaan lääkärintodistusta vastaan.

Jäikö vastaus löytymättä?